Spoznávajte s nami krásy Slovenska

Slovenský raj - Piecky

Stredne náročná okružná túra od Podleska na Piecky a späť sa nachádza na území Národného parku Slovenský raj. 14,5 km dlhá turistická trasa je zaistená turistickými pomôckami.

Prevýšenie: 409 m   /   Doba: 4:30   /   Východiskové miesto: Podlesok - autokemping

Trasa:

Turistická trasa sa začína v autokempingu v Podlesku. Po zelenej turistickej značke (5724) pôjdete po ceste vedúcej do doliny Veľkej Bielej vody. V doline prejdete cez kaňonovitý úsek, potom po asfaltovej ceste sa dostanete do osady Píla. Na rázcestí odbočíte doľava na žltú značku (8890), ktorá vás privedie do tiesňavy Piecky. Neskôr prejdete cez Veľký vodopád potom cez Terasový vodopád. Po náročnej lesnej ceste sa dostanete k rázcestiu Suchá Belá-vrch. Pokračujete cestou označenou žltou značkou až k rázcestiu Pod Vtáčím hrbom. Odtiaľ postupujete po červeno značkovanej ceste (0911), ktorá vás privedie k východiskovému miestu.

Doprava:

- vlak RegioJet vás privezie do Popradu alebo do Spišskej Novej Vsi. Cestovné poriadky nájdete na rj.sk. V prípade potreby kontaktujte náš personál, ktorý vám rád poskytne viac informácií. Pobočku RegioJetu v Poprade nájdete na 1.poschodí v staničnej budove. Ďalšie informácie o pobočke nájdete tu.

- z autobusovej zastávky v Poprade do Hrabušíc premávajú autobusy 7 krát denne, zo Spišskej Novej Vsi približne raz za hodinu. Cesta z Popradu trvá približne 40 minút, zo Spišskej Novej Vsi necelú polhodinu. Musíte vystúpiť na zastávke Hrabušice,,OcÚ. Od zastávky pôjdete po červenej turistickej značke (0911) po Hlavnej ulici až k autokempingu v Podlesku, kde sa turistická trasa začína.

- Cestovné poriadky nájdete na www.cp.atlas.sk.